Centrum analityczne Spot Data przy współpracy merytorycznej z firmą doradczą PwC oraz firmą badawczą CBM Indicator rozpoczęło realizację badania mającego na celu zbadanie wpływu COVID-19 na polskie przedsiębiorstwa. Ankieta skierowana jest do grupy mikro, małych i średnich przedsiębiorców oraz dotyczy skali spodziewanych trudności a także działań podejmowanych przez firmy. Analiza wyników dostarczy odpowiedzi na pytania jak poszczególne sektory gospodarki odczuwają skutki pandemii oraz które z działań prewencyjnych są częściej podejmowane przez firmy.
„Wyniki ankiety pomogą w zrozumieniu trudności przed którymi stanęły teraz m.in. mikro firmy w Polsce oraz dostarczy informacji do dyskusji na temat działań, gdzie niezbędne jest wsparcie” – mówi Agnieszka Gajewska, partner PwC odpowiedzialna za współpracę z sektorem publicznym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
„Mamy bardzo mało danych, które pozwalają ocenić skalę reakcję gospodarki na epidemię. A dane są potrzebne m.in. do szybkiej i skutecznej reakcji polityki gospodarczej. Taka ankieta pomoże nie tylko analitykom, ale też decydentom w administracji” – wskazuje Ignacy Morawski, dyrektor SpotData.
Odpowiedzi można udzielić na stronie:
https://badaniacati.indicator.pl/32029.pg